The Sims 3♥

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Done!

Av Pennan - 22 september 2012 13:05

Nu ska jag sätta mig för att spela The Sims 3 en stund, så jag har en färdig del av historian ''Djurgalen''

Jag vet att namnet är simpelt och låter jätte tråkigt, men det blir inte tråkigt, för när det kommer till namn så stängs hela min hjärna av, kan man säga. Men handlingen blir rolig, och så.


HANDLING:


En 15 år gammal tjej bor tillsammans med sin familj, i en liten stad där nästan alla har husdjur. 

Hennes familj är nog de mest djurgalna i trakten, de har hästar, hundar, och katter.

När killen hon blir kär i visar sig allergisk mot pälsdjur får hon överväga ett stort beslut. Stanna kvar hos familjen med alla djuren, eller flytta in med pojkvännen och endast kunna ha fiskar? Vi får se! Var beredda på att slungas in i Amandas knäppa värld!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pennan - 23 september 2012 11:05

Sådärja. Färger: Lila - Amanda Grön - Johnny Grå - Övriga Nu har jag dessutom ändrat lite.. Om dom tänker är det smarta att det är såhär: ''Åh vilken fin dag.'' bra? ja.   ''Åh när kommer han? Åh titta, där är han j...

Av Pennan - 22 september 2012 19:22


Hej, nu hade jag tänkt skapa en ny familj, en jätte stor familj! Jag kommer spela oftast på den, för jag använder den som en utmaning, ser hur långt jag kan komma i generationerna, verkligen inte som en legacy, för jag gillar att spela med flera simm...

Av Pennan - 22 september 2012 16:04

Del 1 blir lite fail, för några bilder försvann, och jag har inte tid för att spela mer idag.. Och jag ville gärna lägga ut del 1 idag, så därför fick den va lite fail! Färger: Lila - Amanda. Grön - Johnny Grå - Gäst/övrigt Svart - ''...

Presentation


Jag är en tjej på 12 år som bloggar om TS3 (The Sims 3) jag har alla ep, förutom Övernaturligt, som snart ska köpas in! ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards